lördag 4 juli 2009

V

sommarens ljuva dagar.. sommarlovets ljuva dagar är TACK och lov borta. visst kommer jag saknar den långa ledigheten sen men nu känns det så skönt att skolan ligger långt i framtiden!

Börjat jobba på hemtjänsten lite, eller jag var på inskolning i veckan och det har gått galant, tror jag åtminstone :P så om två veckor bär det av men till veckan blir det hotellet från sex till två varje jag :)

efter jobbet idag kom jenna, sara, marre och dansken på besök, det blev till att äta lax mackor och götta med lite plump spel ;) och imorgon blir det till att hänga med alne folket:)

Johanna P, det hörs som att det är bra där borta? Hoppas verkligen det :) vi har pratat om oktober.. vad tror du om det? tänkte man får säkert jobba lite i september och så men i oktober är allt tillbaka till det normala igen och då så kan vi ju smita oss iväg, ska kolla biljetter och sånt imorgon :) Saknar dig! vi satt och pratade lite om gatufesten och första året med borris och pattis var fan kul! nu har syrran lyckats hitta till sundsvall och hittade en vandrarhem som vårat fast på andra sidan sundsvall:P men dom ska ju lära sig också :) ta hand om dig nu!

puss och kram, sovmorgonen min väntar

1 kommentar:

  1. jag har det mycket bra, hur har du haft det i staterna och hur är livet hemma? :). det skulle vara jättekul om ni kom, gäller bara att hitta ett boende som är ganska nära här. haha, helt sjukt vad mycket härligt vi gjort, och nu är det andra som går igenom samma sak, men dom får det aldrig lika bra :P. sköt om dig min saknade vän!

    SvaraRadera