fredag 17 juli 2009

Man ska inte leva för att jobba utan jobba för att LEVA

japp så var det dags för uppdatering!

veckan har jag jobbat mig igenom, hotellets härliga starter vid 06.00 har följt mig i två veckor, allt har gått ganska bra tycker jag förutom några typer som smet från notan...

Helgen består av mys och partaj och nästa veckan börjar hemtjänstgöringen och det ser jag fram emot :)

Livet tickar på och i oktober blir det London baby! (Marre och Jenna fixade biffen!) Saknar johanna som bara den och i oktober ska jag inspektera hur hon har det over there :) men första ska jag få krama på henne på hemmaplan, när kommer du min kära?

Sen kommer snart min andra Johanna hem! Bostonbruden som jag var och hälsade på i juni :) Då ska hon rås om och ingenting annat!

Sen ska Tranibiriska undersökas och planeras för några galna brudar :D

Känns som att framtiden kan bringa vad som helst och det känns inte ett dugg jobbigt att leva i det okända, tvärtom kan jag göra vad som helst och anpassa mig efter alla de storslagna planer vi smider! Som rubriken säger, man ska inte leva för att jobba, det är väl inge kul? utan man ska jobba för att kunna leva livet fullt ut!

Puss och kram och så hör jag av mig en annan dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar