söndag 19 juli 2009

häng med på pary slit dig och kom loss

TACK ALLA SNYGGINGAR!

Ström bjöd upp till dans i år igen och vad vi dansade! Byfest med kubbtävling, tipssslinga, grillning och brändboll Och icke att förglömma bastun :D Vi tjoade och höll låda länge och väl och jag gillar att detta ser ut att bli en tradition ;)

I fredags var det födelsedagsfirande som gällde och det var den sundsvalls arbetande grabben som fick ta emot alltihopa :) nästan en månad försent men ändå

idag söndag har varit den kanske slappaste dagen hittills, jag har ätit och sovit. Det är mina två sysslor idag :P frukosten blev en omelett vilket var mycket bra efter en hård gårdag, sen sov jag och sen åt jag och så har jag hållit på nu sen tolv imorse när jag vaknade :P

imorgon bjuder på ledighet och då ska det sorteras och rensas och allt möjligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar