fredag 26 juni 2009

har bara jennas dansar inte lika bra som sjömän i huvudet med det kunde jag ju inte ha som rubrik heller ;)

alright, idag regnar det, var på duck tour igår med johanna, sofia och klara, först åkte vi runt i boston och sen åkte vi ner i boston river :P super bra guide och jag var väldigt nöjd med dagen :) det blev en lugn kväll med film och en promenix längs floden och SUPER god glass! passionssorbet och den smakade precis som passionsfrukterna i tanza! otroligt!

annars har jag lite shopping kvar och så men det löser sig nog, jag har ju trots allt två hela dagar kvar! sen har det börjats smidas planer om london...Johanna P om du läser detta, när får jag komma? jag hittar ett Inn eller nåt i närheten, drar med mig brudarna och så kommer vi :D

Dock ska jag säga att det är SÅ skönt att slippa skolan, när jag kommer hem ska jag dränka ÖA med insändare! eller så kan de ringa mig ska jag komma med finfina förslag!

puss och kram ses på tisdag! <3

1 kommentar:

  1. KOM NÄR SOM HELST, helst nu kankse!
    har ni funderat något när? :)

    SvaraRadera