onsdag 24 juni 2009

America, fuck yeah

och det var så det var, staterna, fiiinfint!

en vecka har nu gått och "herregud" vad kul vi har haft!

första veckan var full av missbeckas shopping, grymma människor och NYC :P
johanna har det bara bra här för övrigt, det känns bra att fått kolla upp det hela själv :P nu vill jag bara ha hem henne oftare, hon får bo här om hon vill, bara träffa mig oftare! Hennes vänner är grymma och vi har haft SÅ kul!

bror fyllde år häromdagen, köpt en present han kanske inte får så mycket nytta av men den är cool ändå :) shoppade idag, eller varje dag har varit en inköpsdag men idag hittade jag jeans, vilket är svårt här eftersom alla jeans är så låga att du fattar inte! men jag hittade ett par idag och jag var bara tvungen att köpa dem för jag tippar på att jag inte hittar fler

tänker dock på brudarna hemma, som jag än en gång missade midsommar med, men det kommer en nästa år och vem vet vars vi spenderar den ;) Johanna, min andra johanna verkar ha det bra men det blir inspektion där också ska jag säga, ju förr desto bättre :D

gubben min, han fyller år idag, grattis <3 dina present kommer, var så säker! det är dock svårt att handla åt andra, storlek och sånt....


hur som helst, usa är as bra! utom telefonkorten jag köpte, funkar icke... Annars är det super och nu blir det sova, imorgon museum of science och shopping :P

puss och kram, hälsa mamma och pappa från mig och ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar