måndag 25 maj 2009

One week to go!

Yao! Galet, helt jävla galet!
1 vecka, provet idag gick helt ok, imorgon blirne mys med IC3.

Klart har jag nåt att klaga på, Nola vision, alltså rektorn vill ju inte att det ska vara och jag tycker ju som att jag kan väl arrangera det själv? Men hon påminde mig om att vi ändå har lektion trots att betygen är satta och att man kan gå in och ändra på dem, var det ett litet hot kanske?

inte vet jag men snart är jag FRI!

Sen var MUF på skolan och raggade röster, verkligen bara raggade, åtminstone tjejen jag pratade med, hon höll bara med om vad folket runt mig tyckte och sen när jag frågade om inte hon var för det motsatta så höll hon med om det också. Synd, jag vet inte allt, kan definitivt inte allt men jag hoppas att jag inte gör så....

Sen fick jag höra rycktet om att Sverige Demokraterna var uppe på Park idag, KOM TILL NOLA! jag vill snacka lite med dem och fundera lite med dem:)

Vad mer? Bokar biljetter till USA för fulla muggar! Johanna ;) inte länge kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar