måndag 4 maj 2009

Grönt är skönt!

lite less nu, uttorkad på musik fronten, tomt i börsen, skoltrött, har som två prov imöra, projektredovisning på onsdag, engelska nationella på fredag. sen inget mer..

skönt är dock att jag har bilen i veckan, mama och syster ligger i turkiet så pappa och jag lever loppan, tex idag!

Kom hem, pappa ligger och sover, jag kilar in i köket och upp stiger pappa, vi funderar på mat... Far ser nöjd ut och frågar "gillar du brunaböner?" och självklart svarar jag "mjaaa jag är inte så sugen på de va" det lilla lilla aningen till ett leende dör och Ernest svara "nee just de... ne men du kan ju ta nåt annat då" Kanske inte så kul såhär i återberättad form av en person som inte begåvats med skriftens magi men slutet gott, jag fixade till nåt :) och nu sitter jag och fördröjer tiden för att slippa skolarbete... fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar