torsdag 21 maj 2009

nästa!

25 dagar kvar.
Livet lekte igår, LEKTE gott folk!
Hittade kläder för kvällen på 5 minuter. Fixade till mig och var iväg innan sju!

Och så for jag till Mr Robbelibobelibobban, underbart bra värd, jag fick dans och sjung även om han inte riiktigt tyckte om varken det han hörde eller såg, men han uthärdade mina infall och jag hade riktigt kul! Bros' over hoes' Tack grabbar! När tar vi nästa?

Väl ute på plattan var det full rulle, dans och sång och jag träffade Sara Lindström, vilket händer väldigt sällan på fest, men igår var magiskt. Efter detta begav sig jag och rObin mot markus och Seb, som hade klättrat låååååångt upp för en brant backe och jag har nu träningsvärk för det var jobbigt.

När jag väl kommit hem, efter klättringen fick jag se en vacker syn, en sovandes Emil som kommit hem långt innan mig, puss nu blir det subway och sen Örnexpo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar