måndag 18 maj 2009

de bäste lyckostolparna!

okej, det blev en mycket dålig re-cap på helgen så här kommer väl den;

fredagen, efter ett snabbt samtal till Anna P (AnnaPAnnaP) så bestämde hon och hannah att jag skulle med ut på kvällen varese jag ville eller inte, jag hade planen att bara pimpla hemma hos henne men ack nej, så bidde de icke.

Lördag, vaknade och mådde precis som jag förtjänade men jag ska säga att det var så himla kul på fredagen att jag inte är förvånad att jag fick må så. Hursomhelst, vidare under dagen efter fosterställningsstadiet släppt så pallrade jag mig in till stan, handlade åt mor och syster. 17.00 mötte jag upp jenna och ida, alla i var sin bil såklart, på kvantum, handlade mat, drog till ida, göttaste maten har jag inte ätit på länge! satt ute på altanen och åt grillat och mådde som bäst med de bäste! tack brudar! mina lyckostolpar! sen drog vi på bio, såg angels and demons och upp för att h'mta bilen hos ida, vad har då hänt? jooo minsann, jag hade såklart slarvat bort bilnyckel, så sara tog med mig hem för att se norge vinna, och det verkade ändå som att det inte fanns bättre bidrag ändå så kanske att rätt låt vann iår?

söndagen; vaknade, kollade på klockan.11:11 tänkte, japp bra nummer, jag kliver upp. drog iväg till stan, hämtade bilen med den lilla extranyckel vi har, letade lite efter den riktiga nyckel men utan lycka. Ner och jobbade och sen började jag vandra hem via arnäs. och ida ringer för att meddela att nyckeln är funnen, det satt fast i ryggstödet på en stol :P

pappa hämtar mig vid Goa, drar hem, grillar även idag, mamma snodde menyn från gårdagen :P
sen beslutast det hastigt och lustigt att det blir bio även idag, män som hatar kvinnor, helt OK, höll en på spänn hela tiden. for hem, och drog in till stan vid halv elva kanske, hämtade nyckeln hos ida, där satt jenna, johanna och ida och laddade för stockholm! även idag agerade de lyckostolpar utan att riktigt veta om det. vidare hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar