onsdag 13 maj 2009

Lördag, 12 juni, 15 juni

JAG SAKNAR JOHANNA!!!!!

tack för att du ringde igår, satte sån fart i ström så jag var tvungen att ringa missB direkt ;P

Nu vill jag bara springa ut från Nola, klassvis! Har nämligen ett litet projekt, lyckas få skolan att låta oss gå ut klassvis på studenten, alltså ut på trappan, det brukar ju oftast bara vara en stor klump som dråsar ut på Nolatrappan men jag ska försöka ändra på det... får väl se hur det går med den saken.

Och, jag ska även fixa så att man ska få ge lärare omdömen! lillagumman och gör-vafan-du-vill attityder är jag SÅ less på nu, lärare måste väl utvecklas de med? Då måste också få höra vad man är dålig på. För EN (!) en enda gång har en lärare lämnat ut en enkät för att fråga vad man tyckt om ämnet, hur läraren varit, vad som kunde bli bättre och så. EN gång på, ja hur många år?! Dåligt.

Jag längtar till lördag och jag längtar till studenten och jag längtar till Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar