lördag 6 oktober 2012

kalas!

goooooooooo morron go morron! Jag vet att jag sagt det förut men det tåls att sägas igen, lördag och söndagsmornar är de stunder som är skönast på hela veckan! Greek, frulle, en allmän slapp känsla i kroppen och ingen stress. Så skönt! dock är jag lite nervös för vad som händer imorgon för dom visar sista avsnittet av Greek nu....

Annars var det tenta i marknadsföring i torsdags och jag var riktigt nervös för hur det skulle gå eftersom jag inte lagt ner så mycket tid på att tentaplugga. MEN väl på tentan så kom nästan allt jag hade pluggat på så! Jag blev så nöjd att till kvällningen bjöd robin och linus på mat och sen kalasade vi hela natten lång!!

Igår var det dags för oss att köra igång Innovare puben så då blev det också kalas hela natten och idag är det födelsedagskalas, tänk att det här skulle bli en kalasvecka? det trodde jag aldrig i måndags!

Nu ska det städas till lite i min lilla lägenhet och sen blir det en liten tur på stan! trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar