onsdag 17 oktober 2012

6533

Onsdag och 6533 steg pirrigare! Idag har jag hunnit styra upp ett PM som ska göras, har äntligen lärt mig hur man gör för att få så att sida nr1 i ett dokument startar på sida 3! Kan hända att alla andra redan kan det men jag lärde mig idag. 

SEN så har jag hittat åt mitt MDH-kort (som behövs för att åka buss, skriva ut grejer och komma in på skolan). Eller ja, jag hittade det inte men hade lite is i magen och litade på att det skulle dyka upp och mycket riktigt, idag ringde dom från högskolan och sa att det hade blivit upphittat :P 

SEN har jag köpt biljetter till Kina! därav 6533, det är vad det kostar att åka till och från Kina och Macau. Så jag har haft lite resfeber idag, börjat titta runt i lägenheten och funderar på vad som ska slängas, vad som ska packas ned, vad som ska med till ström och vad som ska med till kina. Tidigt ute? Jo det är jag men jag kan inte låta bli! 

NU; mot javves place och lära mig om excel och dricka vin! fast i omvänd ordning så att det riktigt fastnar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar