måndag 22 oktober 2012

BOOM!

HAHA! Nu är jag klar med Excel uppgiften som jag stångats med senaste veckorna! OCH fått godkänt på den!

Sen i helgen hände en liten grej, väldigt liten och rätt obetydlig för alla utom mig men jag delar med mig ändå. I lördags fick jag ju för mig att kolla på sagan om konungens återkomst. inget konstigt med det när det kommer till mig. älskar ju sagan om ringen. Men det hände något oväntat. Jag grät. Vilket är oväntat av två anledningar, 1. det är sällan jag gråter överhuvudtaget och 2. Sagan om konungens återkomst har jag sett otroligt många gånger, hela sagan om ringen trilogin också för den delen så jag vet ju precis vad som händer, kan otroligt många repliker och jag brukar inte gråta till den längre, inte ens när Gandalf ramlar ner i Moria. Men så i lördags när Aragorn blir krönt till kung och sjunger och sen hittar åt Arwen så bara forsade det. OCH ännu mer sen när han går fram till Frodo, Sam, Merry och Pippin och säger "my friends, you bow to no one" och så bugar alla för dom. Fyyyyy jäklar vad jag grina! Så bra film är det, att man fortfarande kan gripas av historien och böla järnet även fast man sett filmen hundra gånger. (ofta när man säger hundra gånger överdriver man men jag har säkerligen sett den hundra gånger)

NU; promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar