torsdag 15 december 2011

på en torsdag?!

Yeeeeah! är helt otroligt lat. jag skäms. igår, efter rapporten var hyfsat klar så gick jag hem och stängde in mig. kollade på filmen 17 again med zac efron (?)och chandler, skiter i vad han heter egentligen, chandler är för all framtid chandler.

såg den iaf och jag hade inte så höga förväntningar men den var faktiskt rolig! sen tänkte jag att det vore skönt att få gråta av sig lite och i normala fall tar jag säkra kort som Ladder 49 men jag chansade på Ghost och har ju hört att den Är så bra. och fine, helt okej film och var säkert en film som lockade till tårar när den gick på bio men. njee. tyvärr måste jag säga. inte bara för att den inte lockade till tårar. mellan swayze och moore föll det lite platt, han hängde ju mest med oda mae.

ja. annars befarar jag att jag blivit vuxen. insikten slog mig i morse, min morgonrutin ser nämligen numera ut som följande:

göra frukost - kanske inte ger så höga vuxenpoäng men jag äter ägg på morgonen. det är väl vuxet?
kolla nyheterna - på ettan och fyra samt tidningar som expressen, DN, ÖA, NY Times.
Dricka kaffe - en kopp en stund efter frukost.
diska - ja, för det mesta diskar jag innan jag går till skolan.
bädda - det är sant. jag som varit anti-bäddning hela mitt liv. numera bäddar jag utifall att nån hänger med hem efter skolan. egentligen borde jag låta bli men eftersom det lätt blir så att vi hänger hos mig så har det blivit en vana. det ser som lite trevligare ut (hör!?) och eftersom det är så litet hos mig så kan jag inte stänga någon dörr till sovrummet...

nu ska jag iaf göra nåt jag gjort ända sen jag var liten, ut och valsa i skogen. kanske hitta ett berg eller ramla ner i en sjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar