torsdag 1 december 2011

fyfanfyfan

YEAH! bakade bullar idag.... gluten och mjölkproteinfria... gick sådär.... jag är verkligen inte ämnad att bli bagare... önskar verkligen att dom kunde ha blivit bra när jag väl tog mig för men inte det... Annars var kvällen riktigt mysig, massa prat och glögg och skratt åt bullarna :P

Nu har jag klickat runt mig på IMDB för att hitta nån spännande film som man kanske borde ta sig an, börjar ana att 80-talet har mycket som tilltalar mig men det är än så länge bara en känsla... Hur det var så hittade jag den här listan http://www.imdb.com/list/TuxDqubHuGQ/
Man har listat riktigt, RIKTIGT fula killar. Det heter listan iaf men DÄR tappar imdb skimret. imdb har som alltid haft ett litet skimmer runt sig, man har som alltid känt lite hopp när man hittat dit. och så dyker en sån här lista upp.... missförstå mig rätt, det är inte för att man listat en massa fula människor, även om det kanske inte är så snällt MEN hälften av listan består ju inte ens av fula människor!

Rupert grint är tvåa?! justin timberlake är med på listan, james franco?! aschton kutcher?! han som är med i Thor, Chris Hemsworth. äh fyfan. nu går jag och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar