måndag 12 december 2011

keys to eleanor

sitter hemma nu och inväntar vaktis, ska byta mitt lås eftersom nån har lyckats hitta en nyckel hit och kommer in om nätterna och skriker.

neeeeeeeeee! eller jo - vaktis, ja han kallas så, ska byta lås men inte för att nån har en nyckel utan för att jag ska ha en och samma nyckel till förrådet och hem. Så jag sitter och väntar på att han ska dyka upp. Lyssnar på min lugna lista på spotify och tar det allmänt lugnt alltså OCH gissa vilken låt som gick igång?! keys to Eleanor! jag som ska få nya nycklar - yeah! passande. kanske lite pinsamt att lyssna på soundtracket till gone in 60 seconds men det skiter jag i!

annars händer väl inte så mycket. har en lektion den här veckan och en rapport att skriva vilket känns super skönt och slappt såhär inför jul! ikväll blir det bio med gänget och lite julpyssel. OOH! Eftersom jag inte har något rest eller omtenta kan jag stanna mycket längre i ö-vik än planerat! känns dunderbra att jag kan få rå om alla gobitar extra länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar