måndag 19 november 2012

men för i helvete!

Jahadu, så har helgen gjort sitt och måndagen satt standarden för kommande vecka. Helgen var bara helt enkelt kalasbra! Jag har hunnit slappa, festa loss ordentligt och tvätta. Och sen kom måndagen. Fyfan. Vi håller på med ekonomistyrning och det känns bara som världens mega pannkaka i hjärnan.

Så bara för det, att det är så mycket som virvlar runt i skallen så stör jag mig på saker som egentligen inte rör mig någonstans. Det är så mycket att hålla ordning på att en sak till inte kan skada. Till saken. Den här gruppen Swedish House Mafia. Jag har inget emot dom, visst har dom gjort nån bra låt men jag är inget fan och lyssnar i regel bara på deras låtar när jag är glad i hatten och på dansgolvet. Och hade jag varit ett fan till den där jävla gruppen hade jag blivit nå djävulskt less. HUR många gånger har dom inte släppt sista biljetterna till Swedish House Mafias sista konsert?! Jag är så jävla less på att höra hur tråkigt det är att dom ska sluta när dom för i helvete aldrig verkar göra det. Säger man att nu är det bra för ett tag kan man väl för i helvete stå för det och inte bara förlänga och förlänga turnén.

Och jag vet att det är en så värdelös grej att störa sig på, det är väl kul för deras fans att de får fler och fler chanser att se gruppen. Men jag skulle bli så fan förbannad om jag som ett fan bokade biljetter till den spelning som till en början skulle vara den sista. Tänk att få vara med på den absolut sista spelningen som ens favorit band gör. Och så börjar bandet lägga till massa spelningar. Då tappar den spelning man själv ska på lite av sin glans. Men som sagt, det är en otroligt värdelös grej att störa sig på, speciellt för en som aldrig skulle köpa en biljett till bandet ifråga. Vad det säger om mig vill jag inte tänka på men fan förbannad är jag ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar