lördag 3 november 2012

fluff

okej. här kommer det. jag har resfeber. eller något liknande iaf. ska jag till kina? nu? jag har inte bott i eskilstuna så länge om man tänker efter men jag trivs så himla bra. varför ska jag lämna det? har så underbara kompisar med samma konstiga humor och som tar mig för mig och bjuder på en kram när det behövs.

Det var såhär. det var en tjej som kom och kollade på min lägenhet för nån dag sen. MIN lägenhet! som nån annan ska bo i!? det här har ju varit tryggheten sen jag flyttade hit. här bor jag. det är här det bjuds på andersson till förrätt och det är här man hittar vaktelns mest trasiga toasits. ska nån annan liten spillevink bo här?! neeehe, tror inte det va! resfeber som sagt.... den har satt sig lite extra idag. men det är inte mitt fel. jag trivs sjukt bra här och det slog mig att jag missar ett halvår av vandringar i skogen med min PT och mr ös  missar ett halvår av robin och linus underbara diskussioner där den underbart bittra robin säger nej till allt och den evige optimisten linus säger ja till allt.

Just precis det här var det som tog emot när jag lämna ö-vik. att lämna de som verkligen räknas, de som plockar upp en när det behövs och de som tar ner en när det behövs. och det var inte lätt, så hur smart är man då om man gör om samma sak? eller är det resfebern som talar nu? ja, då fick jag utlopp för det iaf!

NU; mot västerås och maskerad där jag är en av bröderna fluff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar