söndag 30 september 2012

sunday

Idag är jag mycket piggare och det ska firas med en tur på stan (fan) och plugg! Jag är fruktansvärt opepp på att gå på stan för att shoppa, det är inte kul! Massa folk överallt, kläder som ska provas och pengar försvinner. nej fy! Men det ska göras nån gång och det är väl lika bra att ta tag i det. Nu är klockan snart ett och jag hade tänkt att vara på stan när dom öppnade men ofta när man har något man inte vill göra drar man ut på tiden med annat "viktigt" man måste göra, som tex när det är tentaperiod, då är min lägenhet så otroligt ren, skåp töms och torkas ur, ugnen rengörs osv. Så idag tog jag tag i att rengöra smink borstarna istället för att gå på stan och så satte jag mig och skrev lite här för att slippa gå... men nu är det slut på det roliga - mot stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar