söndag 23 september 2012

pic


jag uppskattar så mycket när mina vänner lägger upp bilder så jag tänkte att jag kunde göra likadant! Sen kom jag på att min lilla kamera inte är så fungerande så mobilkameran fick duga för den här gången. Så här nedan är från dagens höstpromenad! 

Taget från strömsholmen, där det brukar vara fest och bus!
Kyrktornen är Klosterkyrka,  till vänster om kyrkan är Rosa huset. 

Det här är Vattenpalatset! Eskils svar på Paradisbadet :P har inte varit in än men.....

En rondell med en fontän, finns väldigt många fontäner i Eskils. I våras var detta skumfylld under studenten, superfint! 

Bild på torget, det byggs om otroligt mycket i stan nu men det här är centrala Eskils. 

Var bara tvungen att visa en bild på det nybyggda hotellet. Det brändes ner precis innan jag flyttade hit och nu är det äntligen klart! Gangster staden Eskils! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar