måndag 24 september 2012

home

hejsansvjesan! idag har varit en väldigt produktiv dag! Haft lite handledning och snart skrivit klart arbetet som ska vara inne på fredag, vi ska jämföra två olika marknadssituationer typ. MEN nu så ska jag göra något roligare! Skriva lite grejer till min fantastiska linjeförening och så tänkte jag bju på lite bilder på min sjurummare på 22,5 kvadrat! det ska väl tilläggas att jag tänkte städa undan bättre men så kom jag på att det är väl inte så ärligt gjort så då struntade jag i det!


min lilla toa! 

Här har vi matsalen/vardagsrummet


matsalen, sovrummet och min walk-in closet!

Det lilla köket och hallen
(jenna ser du kakburken? innehåller inga kakor dock)

2 kommentarer:

  1. Ååh vad kul med lite bilder på din fina lägenheten! Fyll kakburken för sjutton!

    SvaraRadera
  2. jag formulerade mig lite dåligt, den är inte fylld med kakor. Den är fylld med torkade trattkantareller :P

    SvaraRadera