måndag 6 februari 2012

SATC

värst vad bra man är på det här med bloggandet. Jag är ju en liten motståndare till många moderniteter. Hatar min touchtelefon och ersätter den med en 3310a direkt när den går sönder, det är min plan iaf, får se hur det går. Och det här med bloggar, jag läser mina vänners samt näringsdepartementets blogg men sen tar listan slut. Och bara tanken av att jag nån gång skulle ge mig på twitter är skrattretande! dock vet jag att chanserna att jag trillar dit är ganska stora, touchtelefonen är ett sånt exempel - jag svor på att jag aldrig skulle skaffa en och se hur det gick.

hur hamnade jag i det där? jo just, jag har på uppmaning tagit mig an sex and the city serien. Jag vet inte riktigt när den slutade sända men jag har under alla år lyckats missa allt så nu, lite efter alla andra, följer jag de fyra tjejerna i New York och jag måste säga att det är fantastiskt! Får inte nog av det! det är inte alls bra för pluggandet...

nu ska jag återgå till en liten syssla som inte är så modern nu för tiden, skriva brev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar