söndag 19 februari 2012

lilla eskils





















Så var det söndag och nu har jag klarat av en liten promenad i lilla eskilstuna. det är vår i luften vilket jag först tyckte var härligt ända till jag började min lilla vandring så kom minnena upp varför våren är den sämsta årstiden. visst det blir ljusare, varmare och fåglarna kvittrar och allt sånt där men man kan ju fan inte gå i någon takt alls. halt och jävligt är det och snart kommer slasken. droppar från alla tak gör det också. förra årets vår var perfekt, kort och utan slask.

Men man ska väl inte se allt från den sidan utan man får vara glad för allt annat. tex så har mitt försök till källsortering börjat funka någorlunda. det är jag glad för!

bilderna ovan är knäppta i höstas, det var inge fint väder idag så det fick bli så. det är iaf början på min lilla tur som jag brukar ta, först förbi kyrkan och sen över ån som går igenom stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar