onsdag 8 februari 2012

fyfan!

igår så var det skola hela dagen och det var väl inte så tokigt utan ganska skönt med schema hela dan. Efter skolan så gick några av oss på stan och så fick javve snilleblixten att vi borde åka till erikslund utanför västerås, där finns ikea och massa andra affärer, som birsta.

vi drog dit, flummade runt och jag inhandlade en poncho, en luftmadrass, en yogamatta och en tröja! shoppade med andra ord loss ordentligt för att vara student. nöjd och glad for jag hem och tillagade en god middag och laddade upp med mys för att se klart SATC. Dock stöp dom planerna ganska direkt när mig ryggen närmare till kollapsade. hade så jäkla ont att jag knappt kunde gå från tv-delen till sängen (två-tre meter). jag tog mig till sängen men inte blev det en mysig kväll direkt... fyfan.

idag känns det bättre så jag ska ta mod till mig och göra något jag är lite nervös inför!

ha en bra daaaag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar