måndag 3 maj 2010

så var det ännu en måndag! HELT sjukt vad tiden bara rinner iväg!

Helgen var som följande:

Fredag, först styrde marre och jag upp hotellet sedan drog jag hem, sov och sen drog jag till åströmskan för party och ett kärt återseende! Helena och Ida är ÄNTLIGEN hemma!!! Så vi fick gotta oss i deras närvaro och jag tror att denna sommar kommer bli fantastisk!! sen drog vi på harrys och dansade loss!

Lördag, jag sov, sov och sov lääänge! när jag väl behagade att pallra mig upp så tog mitt och emils favorit son Rasmus tag i städningen :O Så jag emil, jocke och rasmus städade ut i läggan och sedan tillagade jag mandarinkyckling åt gossarna och så bara jäste vi.

Söndagen var i slowmotion och min snygging och jag handlade, lagade mat och bara var:D sen fick vi besök och hyrde film.

Dagen idag har bestått av deklaration, jobb och tvätt :)

nu ska jag pussas. Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar