tisdag 17 november 2009

vilken vecka!

Ny vecka! Nya upptåg! Eller ja okej.. Det blir väldigt samma samma nu men det är bara gör att det snart inte kommer vara samma samma!

Letade lägenhet idag, tror att bara man vill går allt! Så snart kanske man inte längre bor hemma med mamma och pappa utan stökar ner i sitt eget lilla kryp in och inser att fan grejerna försvinner inte iväg till sin plats i skåparna på något magiskt sätt utan man måste själv bära dit dom. MEN jag längtar! Och som jag fattade på pappa var han ganska positiv också :P (kanske är less på att jag tar hans bil var och var tredje sekund)

Vad mer har hänt denna vecka... tisdag idag så det är väl inte så jätte mycket som hänt men igår åkterförskaffade jag min börs (alltså inte plånbok) som legat och skräpat hos matilda, sen var jag på date men johanna j, mat och bio <3

2012, jordens undergång och sånt där ni vet och jag tänkte på det att om det verkligen händer. Att jorden går under 2012 så skulle jag förmodligen sitta hemma och blåneka in i det sista. Inte skulle jag orka ta mig till kina iaf och försöka smita ombord på rikingarnas båtar heller. Nej det skulle bli döden för mig men jag kommer ju dö innan jag är 40 så det kanske händer ändå :O

Dock hinner jag ju fylla 20 innan så det kanske blir ett undergångsparty i ström då :P Men innan det blir det upptaktparty, julupptaktsparty!!! sitter och klurar på lekarna och till helgen ska jag test-laga maten så att den verkligen är god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar