söndag 22 november 2009

sambo? Jag tänker inte köpa nån jävla ring

VIlken helg va! Tröttheten har runnit av mig och jag är taggad för veckan som kommer.

Igår var det ös som bara den, jag var kanske fulast på kanotcentralen men det gjorde det hela mycket festligare!

Dock fick jag sota för det roliga idag och har legat bakis och blivit omhändertagen av min snygging <3 han har precis lagat mat och nu blir det mys i soffan:)

däremot skrämde jag han häromdagen:P jag sa att när vi flyttar ihop så blir vi ju sambos varpå han blir lite bestämd på rösten och kollar irriterat på mig och säger "jag tänker inte köpa nån ring" Neej det tyckte inte jag heller och sa att det behövs väl inte ? men vi blir ju sambos ändå. Men han ger sig inte och säger "maria jag tänker inte köpa nån jävla ring" Så kan det gå när man inte har koll på termerna :P men sambos blir vi ändå och det kunde han ta när jag sa att det kallas att förlova sig när man köper ringar och sånt och sambos när man bor ilag.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar