måndag 17 december 2012

hejhå!

dåligt med uppdateringar här men det har varit fullt upp verkligen. har sen sist sett the hobbit, SÅ BRA! skiter i folk som stör sig på effekterna och allt, jag älskar sagan om ringen! Sen har det varit lite kalas. i torsdags var det sista lektionen för detta år vilket självklart skulle firas, sen var det julbord med grabbarna grus hos mig i fredags och i lördags var det sista festen för min del i eskils vilket blev alldeles lyckat!

Mellan detta har det flyttstädats, burits kartonger in i evigheten och pluggats. Så nu sitter jag i en lägenhet som är nästan helt städad, en resväska, en madrass, rengöringsmedel, en dammsugare samt en mikro. det är så tomt! känns sjukt att lämna eskils. samtidigt längtar jag till jag får krama om farmor, mamma, pappa, syster och mina brudar! Skulle kramat om den äldre brodern också om han hade behagat att befinna sig i Sverige men icke! prioritera sol och bad i thailand framför mig? jag fattar ingenting.

NU; laddar för sista dagen i eskils på ett tag och lite det görs bäst med lite SOA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar