söndag 26 juni 2011

sundays

efter en kanon helg sitter jag nu hemma med en sovandes hannah vid min sida och funderar på att slå igång gone in 60 seconds. igår var marre och jag på fest hos källströms och hej vad kul vi hade! Temat var traditioner och jag klädde mig i traditionsenlig fiesta klädsel och min vapendragare marre var student. Med temat så delades vi in i grupper och fick uppdrag som skulle utföras under kvällen, jag hamnade i gruppen som skulle styra upp midsommarstången och en snappsvisa. bästa gruppen! andra hade allsång, julspel, möhippa/svensexa osv. super kul!

midsommaren firade jag tillsammans med samma fantastiska gäng som förra året men detta år höll vi till i ström! och vilket kalas det blev! det blev en del lekar och sång och massa tjohej! och att regnet höll sig på avstånd var helt enligt planerna! all kärlek till mina kumpaner!

som sagt, nu ska jag se film och ladda för morgondagens arbete och hårfärgning! På tisdag bär det av till Peace and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar