fredag 10 juni 2011

proud mary

ÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min lilla, lillasyster har idag tagit studenten! Så jäkla stolt och glad för hennes skull <3 flaket, champangefrukost, mottagning, vidare på fest ala villagatan och nu drog dom till harrys för VIP-bord! Underbara tider var vad det var och jag har gjort allt för att underlätta! En liten present till champangefrukosten, vatten på flaket, tvingade henne i säng för en halvtimmes vila för att sen körde jag in henne till stan! min fina syster <3 och pricken över i:et är att jag får rå om henne imorgon så jag laddar för att styra ihop en frukost värdig en kung, vatten med c-vitamin och jag står redo för att hämta henne närsomhelst i natt och köra henne var hon vill! jag ska även se till att hon kommer sig iväg till balen i tid. kanske inte är världens bästa syster alla dar men nu har jag iaf två dagar på kontot ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar