tisdag 6 april 2010

idag är det tisdag

Och idag har det blivit som så att pappa tagit med mig hem till ström för mat, tupperware party och mys ala westin!

Helgen var som det vart och såhär var det:

Torsdag (räknas som helgen)
Ikea begav vi oss till och jag shoppade förjävla mycket ska jag säga... plonkan är tom och det känns bra för nu är läggan lite piffigare!

Fredag
Ledig dag! Party för Hannah! Harrys och kul helt enkelt!

Lördag
Liiite trött... Men det laddas om och så var det party i STRÖM! Folk for hem och till krogen men jag höll i och dansade på, drog hem inte alltför sent men kul var det! TACK SARA!

Söndag
Sömnig, drog till farmor för lite kaffe och sen bar det av hem till läggan för pizza och mys!

Måndag
Slappaste dagen, efter dessa dagar hade jag hunnit tvätta fem tvättar och på söndagen avklarades den sista. Sen var det mys hos emelie för hejdå till hannah. Ett hejdå är aldrig kul men vi ses snart och sågs nyss så det känns bra!

Idag,tisdag.
idag är jag less. för det ska sägas och det och det och nu ska jag sova för det är tupperware party om två timmar! Kom den som vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar