tisdag 16 februari 2010

GO´ MORGON!

Fan vad vaken jag Är!!!!

När jag vaknade imorse var allt som fanns i huvudet att jag ville ligga kvar och SOVA!

Men ack och ve vilken tuuuur att jag masade mig upp och gick på jobbet!

Efter frukosten var framdukad och härlig så satte jag mig vid facebook lite granna sådär på arbetstid :P (och nu sitter jag här) Men TUR var det!

Mina asien-äventyrare Ida och Helena var nämligen inne! Så jag fick lägesrapport lite snabbt och bara den lilla stunden gav mig energi så jävlar nu idag ska jag ta tag i det jobbiga, som att köpa gardiner, och göra fint tills flickorna kommer hem:D

Och tillråga på detta så när jag var mitt uppe i energikicken av att fått prata med dem så vad händer inte då?! JO min usa-äventyrare Johanna kommer in och så får jag chatta med henne också! brist ut i sång här VILKEN HÄRLIG DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar