fredag 21 februari 2014

he-r-r-egud!

Vilken pärs det är att använda hjärncellerna ibland alltså. Nu har examensarbetet jag och Jealine skrivit i innovation ÄNTLIGEN blivit klart! Eller ja, man blir nog aldrig klar men vi har bestämt oss för att vi inte ska peta i det arbetet något mer efter idag. Det har varit sjukt kul, påfrestande och utvecklande. Dock hade jag gärna sett att man haft lite paus till nästa examensarbete men icket! Jag ska ju skriva ett i företagsekonomi också och det hade vi upprop på igår. Dock känns det skönt att skriva med grabbarna grus, tror det kan bli riktigt bra. Och det är alltså det här mitt liv består av för tillfället. Skola, skola och åter skola. imorgon ska jag unna mig en hel dag av noll skolarbete utan bara luta mig tillbaka och njuta av livet - Cornelia har nämligen bjudit mig på Sagan om ringen-maraton! Kommer bli så jefla niiice! trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar