fredag 10 augusti 2012

yeah!


God afton!

Nu har jag sett LOL. och alltså ja, det var väl en film jag aldrig kommer att kolla på igen men killen som spelade huvudrollen var ju söt. Sen har jag idag gjort något jag skulle gjort för länge sen. Jag har ju testat Ljung, hudvårdsprodukter utan konserveringsmedel och skit. Jag ska väl säga att ja det har varit bra, funkat fint men min hy hamnade i lite obalans tror jag, så den har väl inte varit alltför strålande. Idag gick jag iaf och inhandlade sminkborttagningsmedel och daycreme (?!). båda helt utan utgångsdatum så är jag sparsam räcker det i all evighet.

Mamma och pappa sitter här bredvid mig och fredags myser på sitt eget lilla vis, TVn går i bakgrunden med OS på och så rensar de blåbär. old people. dock ska väl tilläggas att pappa knäckte en öl och pratar om en film (min lilla pappa kollar aldrig på film, sist han såg en film var Åsa-Nisse the movie och innan det var det väl en stumfilm) som hans travkunnige jobbarkompis Kjell har sett som tydligen ska vara vääääldigt bra, en tecknad film. Det är fredag i ström. Wild and carzy my friends, wild and crazy!

NU; bege mig i säng för imorgon är hela dagen spanskt flaggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar