måndag 2 juli 2012

vilken härlig dag!

måndag och sommarlovet tog slut igår. Det gör egentligen inte så mycket för jag längtar lite efter att jobba, inte bara för pengarna som rullar in utan för att man gör något som syns och ger effekt direkt. Jag menar, att jag klarar en inlämning betyder ju ingenting egentligen, det är ju bara en pappersbekräftelse som jag måste se till att utnyttja i framtiden. Så det ska bli skönt att åter ta på sig titeln frukostvärdinna/receptionist/facilitetstekniker/vaktmästare.

MÅSTE bara säga det att idag (!!!) läste jag som brukligt ÖA och bläddrade lite löst i kultur och sportdelen eftersom det inte är mina favoriter, läste att Rihanna tydligen är en sopa. MEN SÅ får jag syn på Keanes sångare OCH den 12 NOVEMBER kommer dom till Sverigeeee! TJOHO! mitt nyårslöfte kommer med andra ord att uppfyllas! bara SÅ enkelt var min dag gjord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar