tisdag 24 april 2012

home is where your heart is

Tillbaka i Eskils! Helgen i Ö-vik har varit underbar! Har hunnit med att hälsa på hotellet, hängt med lilla syster och kramat på farmor varje! Sen så har jag hunnit träffa jennifer och sara TVÅ dagar! Vi fick fara ut och dansa och vara barnvakt och fått prata en hel massa! Sån underbar helg! Sen så träffade jag en del av kampanj gänget från valet hos Källströms vilket var väldigt kul! Tänk att det är två år sen förra valet?! Känner mig ganska så taggad till nästa val just nu!

Igår var jag på örnsköldsviks kommunfullmäktige vilket var anledningen till att jag for upp. Riktigt intressant, kommunen ligger på minus strecket vilket är en direkt effekt av Ö-vik energis dåliga affärer. Och det värsta är väl att det kommer mera.... Det ligger ett besparingsförslag på 77 miljoner... usch usch usch.

Nu ska jag ut och springa lite och klockan 21.00 ska jag bänka mig framför tv4! over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar