tisdag 12 juli 2011

NU var det länge sen jag uppdaterade! så vi börjar från början.

Peace and love var UNDERBART! med det bästa sällskapet man kan tänka sig så bosatte jag mig i borlänge under en veckan. mycket bra musik, det jag hört förr och nyheter, tex har kings of leon ett plus i min bok. har dock inte tagit upp jakten på deras musik här hemma.

i lördags bjöd jag hem en hög med tjejkompisar och partade loss i ström vilket var super kul, allt klaffade, vädret, lekarna och ja, allt!

den här veckan verkar jobba på i samma stil och det mesta flyter på, jag har till och med varit ute och sprungit idag! och ikväll ska jag på harry potter premiären! och jag har tjingat Rupert Grint, det är alltså han som spelar Ron.

OCH The hobbit har premiär nästa december! hoppas bara inte jorden går under innan det... efter den 14 december 2012 får det bli i så fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar