måndag 10 januari 2011

ÄGG

Yes box så var vi tillbaka till verkligheten 2011

igår fick jag följa mary och co på IKEA för att nu lämnar marre boet! Så marre plockade på sig pryl efter pryl medan en annan, som egentligen har noll i utgifter i budgeten denna månad, kliade sig i fingrarna för att inte köpa något onödigt... självklart inhandlades det en del men det får jag lida för i australien :P sen fick jag komma med värdefulla tips som; köp inte en plastvisp och smält den som jag gjorde!

men äggen! ja nu är det väl så att det nya livet har tagit fart, jag har ju rakt börjat träna och sådär :P (inget överdrivet här men lite träning räknas ju ändå som träning) Ja och då tänkte jag att då ska man väl försöka äta lite nyttigare, så första försöket gick av stapeln idag... och då har någon sagt till mig att ägg, det är grejen det. Så då tänkte jag att jag vispar lite ägg och lägger i lite lök och sånt där. MEN FY! det är inget jag skulle kunna leva på alltså! man blir ju less på en gång! ett kokt ägg till frukost visst, men fan inte som middag! USCHA!

Om en halvtimme har jag date med centerpartisterna så nu ska man väl bara hitta papperena som vi ska gå igenom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar