lördag 25 september 2010

leeeedig!!

UNDERBARA LÖRDAG!

party igår och tyvärr var det inte som det brukar på harrys så jag pallrade mig hem barfota (!) hem och somnade gott!

Idag har det bara varit skönt att vara ledig! vaknade upp och ringde mamma för att få henne att ta med mig till rusta och självklart ställer hon upp bara man frågar <3

Så det blev shopping inför resan och sen pantade jag och handlade mat och sen fick jag hälsa på min äldre bror och den fina lägenheten som tyvärr ligger för långt bort än vad jag är van med, han bodde ju typ en minuts vandring från mig förut men nu är det kanske tio minuter.

Sen tillagade min underbara sambo och jag go middan, lax och potatis! och nu förtjänar jag att bara slappa eftersom jag hunnit tvätta, diska och städa.

Och grattis till norskan som fyller år idag!
over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar