torsdag 28 januari 2010

KAPISH!

Woooooopiedooo!

LÄGGGAN ÄR VÅR!!!!!


Så underbart när hon ringde där igår, jag låg i sängen, sträckte mig över emil och såg med skräck blandad förtjusning att det var hyresvärden!

Jag flyger upp ur sängen och säger hej och resten är historiaDen var vår! Emil fattade inte allt lika snabbt som jag men ÅH SÅ HÄRLIGT!!! måndag får vi nycklarna i handen och då ska det bli ikea, sängköp och hemförsäkrings jagande och även ska vi flytta på alla grejor vi har i våra gamla hem :O

Annars sitter jag barnvakt nu medan min herre sover. Hon är rastlös och är inte taggad för att vara på hemmaplan, nej hon vill på badhuset och jag ska ju jobba idag? Det är inte lätt att göra så att alla får som de vill men men... nu drar jag på banken så ska mini få väcka emil med dunder och brak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar