onsdag 9 december 2009

skit som den sol du är

Hej värdelösa dag.

Idag är en sån dag när allt bara känns lite värdelöst.
Även om jag vet att idag har varit produktiv och så, så känns det ändå BJASAKD.

Hatar såna dagar. När man bara kan se det negativa som hänt, när det bara flyter högst i tankarna. Det påminner mig förresten om att jag är glad att jag slipper skolan.

Lägenheten var inte för oss. jag som så gärna vill! det är liiite för lyhört för mig och mina brudar, det tyckte även min snygging som jag får bo ilag med så småningom.

Jag har letat länge och överallt efter jobbtelefonen som bara inte vill hitta fram till mig. Jag gillar inte de där bärbara just nu. Jag ville ju inte ta med den hem utan den följde ju bara med självmant.

Sen har jag nästan pajat en överraskning.

Skitdag. Nu ska jag leta efter telefonen igen. Sen ska jag spela Donkey Kong på super nintendo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar